woensdag 1 juli 2009

Warm

Het is niet gauw goed hier in Nederland. Hebben we eindelijk zomerweer, vind ik het weer te warm. Ik slaap niet echt lekker en heb het overdag te warm. Dus had ik gisteravond knallende koppijn en lag ik om zeven uur al in bed. Dat is ook wel eens lekker, zo'n lange nacht.
Nog een kleine anderhalve week werken en dan lekker vakantie.
Vorige week had mijn zoon zijn laatste kookles op school en mochten ouders komen kijken. Hij kreeg een kookschrift met recepten, een soort van medaille (apart, meestal hoort zoiets bij sport) en een stevige hand van de meester (een oude heer van eind zeventig). Er waren wat lekkere hapjes, altijd goed!


De woensdag daarop was er de musicalvoorstelling. Niet die van school, maar van de musicalgroep waarvan mijn zoon een jaar lang lid is geweest. Er waren allerlei bekende liedjes (Tarzan, Sound of Music, Grease en Ja Zuster, Nee Zuster). Van Ja Zuster, Nee Zuster zongen ze het nummer Twips, Twips, Twips. Tot mijn stomme verbazing had zoonlief samen met een andere jongen een rapsolo, wat erg gaaf was!


En verder ging natuurlijk Michael Jackson dood. Toevallig had ik de week daarvoor wat clips op YouTube aan de kinderen laten zien, gewoon, omdat hij goede muziek maakt. Ook een clip laten zien waarop hij als kleine jongen met zijn broers staat te zingen en te swingen.
Mijn zoon vindt veel van zijn muziek erg leuk. Samen hebben we zondag een documentaire bekeken (Uur van de Wolf) over Michael Jackson.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten