vrijdag 3 april 2009

Weekend


Eindelijk echt lente! Gewoon in een T-shirt rondgelopen vandaag. Gefietst in de zon, heerlijk!
En nu lekker weekend. Het was een fijne en drukke week.
Woensdag kwam er een vriendinnetje van mijn dochter hier spelen en eten.
Donderdagochtend boodschappen gedaan. Daarna een kennismakingsgesprek op de nieuwe (middelbare) school van mijn zoon. Ik weet niet of meerdere scholen dit doen, maar ik vond het heel bijzonder. Een echt gesprek dus, gewoon met z'n tweeën en een vriendelijke mevrouw van school. Na het gesprek als een speer naar de school van mijn dochter. Daar was een lentefeest gaande, waar ik mij voor had opgegeven (als hulpouder). Dat was ontzettend leuk om te doen. Ik vond het namelijk best spannend, het was voor mij op deze school namelijk de eerste keer.
Toen dat allemaal achter de rug was, weer naar huis en om kwart voor vijf met mijn dochter naar zwemles. Rond half acht waren we weer thuis en was de dag zo'n beetje voorbij.

Vandaag gewerkt. Vrijdag vind ik een hele leuke dag. Dan maak ik de nieuwsbrief en dan is er z'n weekend gevoel. De 1 april grap was een succes. Vooral wat voorpret betreft. Nadat de vorige nieuwsbrief was uitgebracht waren de meeste mensen er van overtuigd dat het echt was. In de loop van de week kwamen meer en meer ouders erachter dat het een grap was. Toch kwamen er ouders en kinderen met wc-papier op school :-)

En nu weekend. Zoonlief is uit logeren en komt zondag weer thuis. Mijn dochter mag voor een keer bij mij in bed en vindt dat he-le-maal geweldig. Ik ga straks ook heerlijk slapen. Maar eerst nog wat met foto's rommelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten