maandag 9 februari 2009

Maandag (weer een weekend voorbij)

Nog twee weken werken en dan een week voorjaarsvakantie. Ik moest dat even opschrijven, want ik ben momenteel erg moe en zou best vakantie willen. Nog even volhouden dus!
De weekenden vliegen voorbij en de weekdagen trouwens ook. Zaterdag met mijn dochter een stukje gewandeld in de buurt. Allebei een camera mee om plaatjes te schieten. Laat dat maar aan ons over. Dochterlief heeft een heel eenvoudig apparaatje waar zo'n vijftig foto's op kunnen. En dat volschieten doet zij binnen no time, met de camera in één hand.


Deze foto vind ik persoonlijk wel een hele aardige geworden. Het was heerlijk weer, de zon scheen vrolijk. Maar toen die verdween werd het gemeen koud.
Zelf heb ik ook foto's gemaakt. Deze vind ik mooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten