woensdag 13 mei 2009

Hoofdpijn, Jeuk en vakantieplannen.....

De meivakantie is alweer voorbij en ik zit alweer op de helft van de werkweek. Maandag niet gewerkt, want ik werd die morgen wakker met migraine. Deze keer waarschijnlijk veroorzaakt door mijn menstruatie. Ik moest die dag ongesteld worden. Dat gebeurde ook. Dinsdag had ik geen hoofdpijn meer en kon dus aan het werk. Ondanks dat het een leuke dag was, was ik erg moe en moest erg mijn best doen om me te concentreren.

Ik heb jeuk op mijn hoofd sinds ik vorige week te horen heb gekregen dat mijn dochter hoofdluis had. Ik heb meteen zo'n ijzeren kam gekocht mijzelf te controleren, maar ik heb niks. Nou ja, wel regelmatig jeuk. Maar dat zal inbeelding zijn. Ook mijn lief heeft mijn hoofd gecontroleerd en zei niets te kunnen vinden.

Verder bezig met de zomervakantie. we willen kamperen en het liefst in Bretagne. Maar kamperen in Nederland zou eventueel een mogelijkheid kunnen zijn. Toevallig zag ik bij de VVV een boekje met adressen om te kamperen bij de boer en heb dat gekocht. Maar het valt mij tegen. Ik moet steeds denken aan al dat gedoe in de media over vakantie vieren in Nederland om onze eigen economie te spekken. Wat een dure campings zeg! Bij de meesten zijn we met z'n vieren zo'n 20 euro per nacht kwijt en dat vind ik best veel geld. In Bretagne zaten we twee jaar geleden met z'n tweeën voor zes euro per nacht op een prima camping. Wat mij opvalt is dat er bij veel boerderij campings zo weinig douches zijn. Of zou dat komen omdat veel mensen in een caravan slapen en daar zich douchen? Als laatste kritiekpunt vind ik de meeste campings er nogal saai uitzien. Een stuk weiland waar rondom tenten/caravans staan. Vaak geen bomen en struiken en alles erg ordelijk, net een straat met huizen. Maar misschien houdt de gemiddelde Nederlander hier juist van?! Dit is niet mijn ding



Dit is wel mijn ding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten