woensdag 20 mei 2009

Mooie foto's

Ik ben al een hele tijd lid van de site Flickr. Het mooie ervan is dat er zoveel prachtige, heftige en gekke foto's op staan van mensen uit de hele wereld.
Een week geleden kreeg ik van een van mijn 'contacten', Jeff Antebi, een link van zijn website. Prachtige en ontluisterende foto's, gemaakt in Haïti.

Verder heb ik weer eens een korte werkweek. Na eergisteren en gisteren te hebben gewerkt, ben ik vrij tot maandag. Morgen is mijn lief jarig en ga ik vanmiddag al naar Schiedam. Zaterdag naar Apeldoorn om mijn moeders 70ste verjaardag te vieren.

Sinds een week heb ik een (gratis) proefabonnement op de NRC Next, 5 weken lang (geloof ik). Vroeger was ik altijd erg 'Volkskrant', maar dat is een heel stuk minder geworden. Nu ligt elke morgen (behalve op zondag) de krant in mijn brievenbus en lees ik me te pletter. Dat is het enige nadeel; je moet zoveel lezen....


Newspapers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten