woensdag 14 oktober 2009

Ik kon het niet laten......

Gisteren ging ik samen met mijn dochter een kaart kopen bij Paagman. Er was een nieuw neefje geboren, vandaar. Maar Paagman is een gevaarlijke winkel voor mij. Veel te veel boeken, agenda's, schriften, pennen en hebbedingen..... De Kinderboekenweek is in volle gang met een van mijn favoriete thema's: Aan tafel! – eten en snoepen in kinderboeken.
Dus een kinderboek gekocht (uitgezocht door Eva) en het Kinderboekenweekgeschenk erbij gekregen. 




Maar dat was nog niet alles. Agenda's, ik ben er dol op. Een paar weken geleden zag ik een prachtige agenda liggen bij Paagman. Rood met roze biezen met een kameleon erop. Nou heet de school waar ik werk 'de Kameleon'......Ik ben een paar keer wezen kijken naar de agenda. Getwijfeld of ik 'm wel of niet zou kopen. Gisteren de knoop doorgehakt en de agenda gekocht. De laatste bleek.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten