maandag 30 maart 2009

Graven in mijn geheugen

Dit afgelopen weekend hoorde ik op radio 6 een nummer wat ik al eerder had gehoord, maar dan in een andere uitvoering. Het nummer heet: I keep a close watch on this heart of mine. Geen idee meer wie het zong op de radio en geen idee wie het destijds zong. Ik wist dat het een man was en dat ik het erg mooi vond. Tijd voor YouTube dus.

Verder de foto's van gisteren op mijn computer gezet. Er zaten best mooie bij.



En het was natuurlijk maandag, de eerste dag van de werkweek. Gisteravond langer licht, dus helemaal nog niet toe aan slapen. In bed een boek van Kees van Kooten gelezen (Koot graaft zich autobio). Ik vind het een geweldig boek, mooi en vaak grappig geschreven.
Veel te laat gaan slapen en geen zin in opstaan. Ik vond dat ik niet moest zeuren, aangezien mijn lief vanmorgen om 03:00 uur moest verschijnen op zijn werk.
Vanmiddag moet hij in den Haag zijn, dus kwam hij even langs en bleef eten. Wel weer op tijd de deur uit omdat hij morgen wederom vroeg aan de slag moet.
Ik heb daarna mijn haren weer eens geverfd, vanwege al het grijs wat maar tevoorschijn komt. Verder wat op Flickr gerommeld, een was gedraaid (en opgehangen) en tussendoor televisie gekeken (stukje DWDD, aflevering van CSI en Bones).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten